piątek, 6 stycznia 2017

MĘSKI ZEGAREK I BRANSOLETKA ROSEGAL BORNPRETTYSTORE

Zegarek- Rosegal=KLIK
Bransoletka- Bornprettystore=KLIK
Spodnie- Lee
Bluza- Reserved
Buty-CCC

Dzisiaj moi drodzy trochę inny post.  
Chciałam Wam pokazać, że w sklepie Rosegal można również nabyć męskie dodatki.  
Ja dla swojego męża zamówiłam zegarek
Jest on dostępny w kilku wariantach kolorystycznych. 
Ma regulowana długość paska. 
Zamówiłam również męską bransoletkę. 
Jest ona zrobiona z czterech mniejszych bransoletek, które można nosić oddzielnie 
i układać w rożnej kolejności. 
Dwie bransoletki są regulowane rzemykami. 
W sklepie Rosegal jest dostępnych wiele męskich zegarków i  biżuterii. 








8 komentarzy:

  1. bransoletka fajna, szkoda, że zamazałaś twarz :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak... Mąż to mąż ma swoje zdanie co do pokazywania twarzy :)))Dodatki fajne... A bluza najfajniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaskakujący wybór jak dla mężczyzny bransoletka. Właśnie zapytałam mojego męża czy nosiłby bransoletę ale zdecydowanie powiedział, że nie. Lubię natomiast asortyment tego sklepu, mam stamtąd kilka rzeczy z których jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń