środa, 25 maja 2016

CNDIRECT WISH LIST

Moi drodzy dzisiaj chciałam Wam zaprezentować internetowy sklep  Cndirect.
Można tam kupić wiele wspaniałych ubrań dla kobiet, mężczyzn i dzieci.  
Dzieci można również zaopatrzeń w zabawki. 
Każda kobieta znajdzie dla siebie ładną torebkę, biżuterię czy buty.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka rzeczy jakie można kupić w tym sklepie.


Torebki- KLIK

Zegarki i biżuteria- KLIK

Akcesoria- KLIK

Obuwie- KLIK

Dziecięce- KLIK

Sukienki- KLIK

Szorty- KLIK

Stroje kąpielowe- KLIK

15 komentarzy:

  1. kliknięte i odczekane :) mogę prosić o rewanż? http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/04/dresslink-wishlist-moze-tym-razem.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre ubrania są naprawdę fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienki podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka z azteckim wzorem jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  5. Maja bardzo fajny asortyment! Poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle cudownych ubrań aż nie wiadomo na czym oko zawiesić,ta sukienka idealnie nadaje się na plażę,wygląda na prawdę obiecująco natomiast urzekły mnie szorty z dziurami,na które od pewnego czasu mam obsesję.Jednak chyba zdecydowanie wygrywają buty ledowe,chociaż bardzo chciałam kupić adidas yezzy.Te z cndirect wydają się być fajnym ich zamiennikiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny strój kąpielowy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te torebki z pierwszego zdjęcia i złote sportowe buty :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń