poniedziałek, 25 listopada 2013

STRÓJ 97

Już wczoraj wieczorem zaczął u mnie padać  pierwszy śnieg zapowiadający nadejście zimy.
Dziś rano kiedy wstałam jeszcze przed śniadaniem i później po śniadaniu wybraliśmy się na bardzo krótkie spacery na około domu.
Jeszcze trochę śniegu leżało, nie za wiele, ale zawsze coś.
Edzio oczywiście zaczął się bawić zamarzniętą wodą.
Na dworze było strasznie zimno dlatego nie obyło się bez kurtki, rękawiczek i szalika.
 
 
 
 
Spodnie- Wrangler
Buty- Deichmann
Kurtka- Olsey
 




 


38 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie cieplutkie kurtki, ponieważ straszny ze mnie zmarzluch :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje za odwiedziny :) dodałam do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dzisiaj rano padał śnieg ;) Już miałam nadzieję, że zasypie, a tu po dwóch godzinach wyszło słońce ;p
    To trzecie zdjęcie super jest ;) Kurtka bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia:) zaobserwowałam naGFC,Bloglovi, Facebooku, ModnejPolce i Lookbooku:) Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy śnieg zawsze cieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie! :)
    U mnie też spadł śnieg. :)

    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie nie było śniegu, ale skrobałam rano szyby w samochodzie:) widzę, że jestes już Moniu przygotowana na zimę :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wygladasz, tak dziewczeco :-). U mnie na szczęście narazie śniegi ani widu ani słychu ;-). Pozdrawiam! *kaja*

    OdpowiedzUsuń
  9. oo ; ) pierwszy snieg! u mnie jeszcze go nie było, czekamy! pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie, ja już dodałam, teraz czekam na Twoją obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie snieg jeszcze nie padal super kurtka musze sobie kupic cos podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zimno sie zrobilo, strasznie zimno

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie jeszcze nie padało:) Ale w zimę chodzę opatulona jak niedźwiedź polarny:) Czapa, rękawiczki i ciepłe ubranie to podstawa:) Ty jeszcze jesteś szczuplutka to marzniesz bardziej:) Edzio będzie się cieszył ze śniegu, bo dzieci lubią biały puch:)

    OdpowiedzUsuń
  14. zima w pełni :D
    mam prośbę, klikniesz u mnie w link w ostatnim poście?;*

    OdpowiedzUsuń
  15. strój idelany na zimę

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie wyglądasz i bardzo pasuje ci ta kurtka:)
    Obserwuję, liczę na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ślicznie wyszło te zdjęcie, szkoda, że ja nie pomyślałam i też sobie nie zrobiłam. Brr zimno :)
    Pytałaś czy obserwujemy, więc ja obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hejka .Fajny blog.obserwujemy i zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie też posypało ale szybko znika, super ciepłą masz kurteczkę...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  20. Śnieg na chwilkę nas odwiedził i zniknął;)
    super zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  21. zaobserwowałam ;) dziękuje za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  22. jaka zapakowana - w sam raz na wielkie sniegi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Już zima idzie wielkimi krokami ! Ja wyciągnęłam dziś kurtki zimowe

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurteczka super w sam raz na zimę. Bardzo fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie też chwilę posypało ale znikło :P
    fajna kurtka / obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  26. kurtkę masz świetną. ile śniegu napadało!

    OdpowiedzUsuń
  27. u mnie dopiero teraz spad śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale piękne zdjęcia <3 fajnie wyglądasz. u mnie też już śnieg sypał :(

    OdpowiedzUsuń
  29. fajniutka kurtka:) ja już też nie wychodzę z domu bez czapki i rękawiczek:)

    OdpowiedzUsuń